Prenos sredstev v novo aplikacijo Urbana
06. 07. 2023
Uporabnike, ki želijo prenesti sredstva v aplikaciji iz obstoječega Urbana računa na nov Urbana račun, obveščamo, da je prenos sredstev iz starega Urbana računa na nov Urbana račun avtomatsko ponujen v primeru, če se uporabnik v nov račun prijavi z enakim elektronskim naslovom kot se je prijavil v star račun. Če uporabnik za nov račun uporablja različen elektronski naslov kot za star račun, mora za prenos sredstev poslati ID ter varnostno kodo stare mobilne Urbane in ID nove mobilne Urbane na elektronski naslov urbana@lpp.si.
Hkrati opozarjamo, da IJPP vozovnic (dijaških, študentskih, splošnih medkrajevnih in upokojenskih) ni možno prenesti v aplikacijo.
Ker se pojavlja večje število zahtev za prenos sredstev, vas vljudno prosimo za razumevanje, če boste na prenos čakali nekoliko dlje. Trudimo se, da bodo vsa sredstva prenesena v najkrajšem možnem času.