Seniorji
Starejši potniki lahko pridobijo informacije o voznih redih, poteku linije in kako priti do določenega cilja ustno na Potniškem centru LPP (Slovenska 56, pri Borzi na Bavarskem) ali na brezplačni telefonski številki 080 60 77. Tisti potniki, ki so bolj seznanjeni z internetom, lahko poiščejo svoj cilj potovanja v sistemu Google Transit. To storijo tako, da vstopijo na vhodni strani Ljubljanskega potniškega prometa in kliknejo na kvadratek »Načrtuj pot«. Nato vpišejo start in cilj potovanja in že bo sistem potniku podal celostne informacije o potovanju.
Drugi spletni portal, s katerim lahko potniki načrtujejo pot in pridobijo informacije o postajališčih, voznih redih in linijah, je »Prominfo«.
Pregled voznih redov
Vozne rede si lahko potniki ogledajo na postajališču samem, na napovednikih prihodov avtobusov na postajališčih, na spletni strani v rubriki »vozni redi« s pomočjo Google Transit sistema na www.lpp.si pod rubriko »Načrtuj pot« in s pomočjo drugih aplikacij, ki jih LPP ni izdelal, a jih lahko pridobite v Trgovini Play. Prav tako so vozni redi vidni v aplikaciji mobilna Urbana, vendar je potrebno aplikacijo na »pametni« telefon najprej naložiti. Potnik jo lahko poišče v Trgovini Play na mobilnem telefonu. Ta aplikacija je enakovredna vrednostni, rumeni Urbani, zato lahko z njo plačujemo enkratna potovanja na avtobusu. Za uspešno upravljanje z aplikacijo je potrebno imeti na telefonu operacijski sistem Android 5.0. ali iOS 9.0.
Potek linij
Najlažje je potek linij poiskati na shemi linij z vnesenimi postajališči. Potek linij lahko potniki poiščejo tudi s pomočjo klika na »Načrtuj pot« na vhodni strani. Zelo dobro potek linije prikaže sistem »Prominfo«.
Stanje na kartici Urbani
Stanje na kartici lahko preverimo na vsakem urbanomatu, v trafikah 3DVA ali kioskih Dela, v izbranih enotah Pošte Slovenije, Petrola, Mercatorja in Spara. Povsod tam torej, kjer potnik lahko opravi nakup kartice Urbane oziroma jo napolni. Stanje kartice lahko potnik spremlja na Urbana On-Line, če je potnik registriran uporabnik, na primer zaradi mobilne Urbane, ki jo uporablja na telefonu.
Najbližji urbanomat ali prodajno mesto za nakup in polnjenje kartice
Najbližji urbanomat oziroma prodajno mesto najdete tudi v sistemu »Prominfo«.
Pomembne telefonske številke:
Izguba, kraja ali reklamacija kartice | 080 60 77 |
Najdene kartice | 01 43 05 176 |
Najdeni predmeti | 01 58 22 464 |
Informacije za osebe z oviranostmi | 01 58 22 425 in 051 44 99 92 |
Dodatne povezave: