Katalog informacij javnega značaja
Naziv družbe:
Naziv organa LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o.
Naslov Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana
Kontaktni podatki: Tel: +386 1 58 22 460
Odgovorna oseba:
Direktor: Peter Horvat, univ. dipl. inž. tehnologije prometa
Datum prve objave kataloga:
1. julij 2004
Datum zadnje spremembe: 14. november 2024
Druge oblike kataloga:
Na zgornjem naslovu lahko katalog v tiskani obliki naročite preko e-pošte mail@lpp.si.
Kratek opis delovnega področja družbe:
JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET d.o.o. opravlja javni linijski prevoz potnikov, kot gospodarsko javno službo v skladu z Zakonom o prevozih v cestnem prometu. Opravlja še javna pooblastila in naloge, ki so ji kot izvajalcu gospodarske javne službe zaupane, ter v manjšem obsegu tudi druge dejavnosti, ki so namenjene boljšemu in ugodnejšemu opravljanju gospodarske javne službe.
Javni linijski prevoz potnikov v cestnem prometu se opravlja kot mestni in medkrajevni linijski prevoz potnikov. Več o družbi…
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot:
Samostojni službi, ki sta neposredno podrejeni in odgovorni direktorju družbe:
- Urad direktorja (tel: +386 1 582 24 60 - centrala; mail@lpp.si)
- Poslovna administracija
Sektor promet - Roman Verbič (tel: +386 1 582 26 42; roman.verbic@lpp.si) - znotraj katerega deluje:
-
Služba prevoz potnikov - Rok Vihar (tel: +386 1 582 24 44; rok.vihar@lpp.si)
-
Služba vzdrževanje vozil – Drago Žalac (tel: +386 1 582 25 03; drago.zalac@lpp.si)
Sektor tehnični pregledi in homologacija vozil - Matej Cerar (tel: +386 1 582 27 01; matej.cerar@lpp.si) - znotraj katerega deluje:
-
Služba tehnični pregledi vozil - Vadnau Petra (tel: +386 1 582 27 22; petra.vadanu@lpp.si)
-
Služba za ugotavljanje skladnosti vozil - Damjan Brvar (tel: +386 1 582 27 17; damjan.brvar@lpp.si)
Služba oskrbovalnih procesov – Dušan Hočevar (tel: +386 1 582 26 03; dusan.hocevar@lpp.si)
Organigram družbe:
Organigram družbe je dosegljiv tukaj.
Kontaktni podatki uradne osebe:
Uradna oseba pristojna za posredovanje informacij javnega značaja:
Biljana Lazić, oddelek poslovna administracija
- Telefon: 01/ 5822 501
- E-pošta: mail@lpp.si
Državni predpisi:
Seznam zakonov
OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
- Zakon o gospodarskih javnih službah
- Zakon o gospodarskih družbah
- Zakon o prevozih v cestnem prometu
- Odlok o organizaciji in načinu izvajanja mestnih linijskih prevozov potnikov
Akti družbe
OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
- Akt o ustanovitvi družbe z omejeno odgovornostjo JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET d.o.o.
- Akt o ustanoviteljskih pravicah in ustanovitvi Sveta ustanoviteljev javnih podjetij (neuradno prečiščeno besedilo).
Povezave na registre predpisov
Register predpisov MOL
Pravno informacijski sistem RS
Evropski register predpisov
Predlogi predpisov:
- Družba z navedenim trenutno ne razpolaga.
Seznam strateških in programskih dokumentov:
Strateški načrt
Letna poročila
Javna naročila
Informacije po 11. in 12. odstavku 10.a člena ZDIJZ
Dostop do drugih podatkov
Vrste postopkov, ki jih vodi družba:
Seznam vrst uradnih postopkov
Vrste postopkov:
Družba kot oseba javnega prava pri javnem naročanju postopa po zakonodaji na področju javnih naročil.
Po pooblastilu javnega podjetja sodeluje JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o., v postopku sodne izvršbe v skladu z zakonodajo s področja izvršbe in zavarovanja.
Družba odloča o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja po postopku, ki ga določa Zakon o dostopu do informacij javnega značaja in pri pisni zahtevi za vprašanja, ki niso urejena z navedenim zakonom, Zakon o splošnem upravnem postopku.
Družba postopa tudi na podlagi Zakona o medijih.
Seznam javnih evidenc:
Družba ne upravlja z javnimi evidencami.
Seznam zbirk:
Na podlagi 26. člena ZVOP-1 se katalog zbirke osebnih podatkov z opisom nahaja na spletni strani informacijskega pooblaščenca.
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:
Splošne informacije o dostopu do IJZ
Napotki glede izvrševanja pravic v zvezi z dostopom do IJZ
Priprava kataloga IJZ izhaja iz dejstva, da morajo uporabniki, da bi lažje uresničili svoje pravice po Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja, imeti jasen vpogled v organizacijo in njeno delovno področje, z jasnimi informacijami o vsebinskih sklopih IJZ, ki jim ga organizacija posreduje.
Katalog IJZ je obsežen in pogosto spremenljiv dokument, zato se daje prednost elektronski objavi, ki pa mora zaradi obstoja digitalne ločnice omogočati tudi izpis v fizični obliki. Elektronski katalog IJZ omogoča tudi prednost neposredne povezave na posamezne dokumente, kar uporabnikom omogoča enostaven in učinkovit dostop do posameznih IJZ, organizacije pa razbremeni ročnega posredovanja zahtevanih informacij po katalogu.
Več o izvrševanju pravic v zvezi z dostopom do IJZ najdete na spletnem naslovu Informacijski pooblaščenec
Uredba o posredovanju in ponovni uporabi IJZ
Vlada Republike Slovenije je izdala Uredbo o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja na podlagi 11. člena, petega odstavka 25. člena, 35. člena in šestega odstavka 37. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, ki je bila objavljena v Uradnem listu RS, št. 24/16. Čistopis zakona in uredbe je dosegljiv na spletnih straneh pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja.
Stroškovnik, cenik in pogoji za ponovno uporabo informacij javnega značaja:
Stroške posredovanja informacij, enotni stroškovnik in način plačila stroškov določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 16 do 18.
Za posredovanje informacij lahko družba prosilcu zaračuna le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 EUR (z vključenim DDV).
Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV):
- ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura,
- ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura,
- ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura,
- ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura,
- ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura,
- ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura,
- elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
- elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
- elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil,
- pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
- pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura,
- poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.
Ponovna uporaba informacij javnega značaja:
Zaračunavanje mejnih stroškov in cene ter drugi pogoji ponovne uporabe je določeno v Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 20 do 26.
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov:
Glede na to, da družba pretežni del informacij redno objavlja in posodablja na svoji spletni strani ne dobiva dodatnih zahtev po posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja.
Najbolj pogoste iskane informacije uporabnikov so razdeljene po posameznih sklopih:
- Javna naročila
- Aktualno
- Obvozi
- Najbolj iskano
- Priporočamo
- Urbana
- Načrtuj pot
- Napovedi prihodov
- Vprašali ste
- Uporabne informacije za potnike
- Stiki z nami
Uporabniki in ostale zainteresirane strani lahko na spletni strani družbe pridobijo tudi podatke kot so:
- Vozni redi
- Shemo linij in območji z navodili za potovanje v več območjih
- Seznam postajališč
- Prodajna mesta vozovnic
- Cenik