Okolju prijazno vozilo
Kompozicija vlakca je sestavljena iz vlečnega vozila (»lokomotive«) in dveh vagonov. En vagon ima 28 sedežev, ki so razporejeni v 7 vrstah s 4 sedeži, drug vagon ima 24 sedežev, razporejenih v 6 vrstah s 4 sedeži in prostor za voziček za gibalno ovirane osebe. Vsi potniki sedijo v smeri vožnje. Sedeži so opremljeni s priključki za slušalke in selektorjem za izbor jezika v katerem bodo potniki poslušali informacije o znamenitostih.
V vsaki prikolici je montiran barvni LCD monitor za slikovni prikaz znamenitosti na poti, ki spremljajo govorno informacijo o znamenitostih ter za prikaz obvestil.
Tehnični podatki o vozilu
Na zadnji strani druge prikolice je montirana dvojna kamera, ki predvaja dogajanje neposredno za prikolico ter dogajanje na cesti za vozilom. Kamera je namenjena uporabi voznikov.
Vagona sta narejena na šasiji znanega nemškega proizvajalca AL- KO. Sta vroče pocinkana. Pnevmatike prikolice so z nizkim kotalnim uporom.
Vlečno vozilo je narejeno na osnovi terenskega vozila Toyota Landcruiser in ima stalni štirikolesni pogon (4 x 4) z zaporo diferenciala in reduktorjem. Vozilo poganja sinhronski elektromotor moči 110 kW, s trajnim navorom 850 Nm, ter kratkotrajnim navorom do 1150 Nm. Elektromotor omogoča tudi rekuperacijo energije pri zaviranju vlakca ali pri vožnji po klancu navzdol.
Energija za pogon elektromotorja je shranjena v litij-železo-fosfatni bateriji (Li Fe PO4) kapacitete 72,5 kWh. Ta kapaciteta omogoča vlakcu doseg do 200 km in premagovanje klancev z naklonom do 24 %.
Na vlečnem vozilu je vgrajen še električni kompresor za zrak, 22 kW polnilec, 4kW grelec za voznikovo kabino, BMS (battery management system), DC/DC pretvornik, barvni displej za BMS, motor in kontrolne podatke o vozilu.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. bo električni vlakec uporabljalo za prevoz potnikov po ožjem mestnem središču in na Ljubljanski grad.