Urbanomati
Prodajna mesta in urbanomati
Kaj lahko naredim na Urbanomatu?
Na Urbanomatu je mogoče:
- kupiti novo kartico Urbana,
- naložiti dobroimetje na vrednostno kartico,
- naložiti mesečno vozovnico in/ali dobroimetje na terminsko kartico,
- preveriti stanje na kartici in natisniti izpis stanja.
Z Urbanomatom "se pogovarjamo" s pomočjo zaslona, občutljivega na dotik. Gumbi za izbiro postopkov se pojavljajo na zaslonu in na zaslonu nanje tudi pritisnemo.
Kako plačam na Urbanomatu?
- z bankovci za 5, 10, 20 in 50 EUR,
- s kovanci za 1 in 2 EUR,
- s centi (0,05 EUR, 0,10 EUR, 0,20 EUR, 0,50 EUR) v največji skupni vrednosti 10 EUR (omejitev je postavljena zaradi tehničnih omejitev Urbanomata),
- plačilnimi karticami ter kreditnimi karticami Visa, Diners, BA Maestro, Mastercard,
- z uporabo sistema VALÚ Moneta na mobilnem telefonu.
Najmanjša vrednost polnitve kartice na Urbanomatu je 0,05 EUR, najvišja pa 50 EUR.
Urbanomat
Urbanomati ne vračajo drobiža
Če ob plačilu mesečne vozovnice na Urbanomatu ali ob nakupu nove kartice Urbane, v napravo vložite večji znesek, kot znaša vrednost polnitve oziroma nakupa vozovnice, se presežek zapiše na izbrano kartico kot dobroimetje.
Glede na vrsto kartice, lahko dobroimetje uporabite za plačilo vožnje ali za plačilo mesečne vozovnice prihodnjega meseca, za plačilo vožnje drugim osebam ali za plačilo drugih storitev, ki so vključene v sistem enotne mestne kartice.
Če na kartico ne želite nalagati dobroimetja, pripravite za polnitev ali nakup točen znesek.
Napaka pri zapisovanju
Če na Urbanomatu pride do napake pri zapisovanju dobroimetja ali mesečne vozovnice, to sporočite v klicni center na številko 080 60 77 skupaj s podatkom o identifikacijski številki vaše kartice.
Dostopne oblike dokumentov so namenjene osebam z oviranostmi.
Polje označeno z * je obvezno.