Mnenja potnikov
Vsako vaše mnenje ali pobuda sta pomembna za naše podjetje, ker lahko na ta način storitve izboljšujemo.
Vaše cenjeno mnenje ali pobudo nam lahko posredujete na več načinov:
-
prosimo, izpolnite anketni vprašalnik zadovoljstva uporabnikov LPP ali
-
pokličite na brezplačno telefonsko številko 01 582 2 582 in podajte svoje mnenje
-
pošiljite nam elektronsko sporočilo na mail@lpp.si
-
preko Knjige pohval in pritožb, ki je na voljo v Potniškem centru LPP na Slovenski cesti 56, na Bavarskem dvoru
Pomembno je, da pri posredovanju vašega mnenja vključite informacijo:
- uro dogodka
- datum in kraj dogodka
- številko linije
- registrsko številko avtobusa
- in ali želite tudi povratni odgovor
- naslov vaše elektronske pošte
Vsak dogodek brez izjem s pomočjo navedenih podatkov ustrezno preverimo in po potrebi ukrepamo.
Mnenje ali pobuda o voznih redih, obvozih, spremembah linij in novostih v podjetju


