Plačilo z VALÚ Moneto
Plačilo z mobilnim telefonom nadomešča nekdanje plačilo z žetoni in gotovino. Ta način plačila ne omogoča brezplačnega prestopanja v roku 90 minut.
Plačilo vožnje s telefonom omogočajo vsi operaterji, vendar pa nekateri izmed operaterjev ne omogočajo plačila vožnje s telefonskim računom. V tem primeru morajo imeti uporabniki na aplikaciji VALÚ naloženo dobroimetje.
Vljudno prosimo, da se vsak uporabnik pri svojem operaterju pozanima, na kakšen način lahko plača prevoz z avtobusom - s telefonskim računom ali z dobroimetjem.
Informacije o vklopu VALÚ Moneta
Na avtobusu za tovrstno plačilo pokličemo standardno številko za plačevanje z VALÚ Moneto 1899, nato pa telefon približamo validatorju, ki se nahaja pri vozniku. Ta način plačila ne omogoča brezplačnega prestopanja in tudi ne plačila vožnje za več oseb.
Na urbanomatu sledimo navodilom na zaslonu, plačilo z VALÚ Moneto se izvede s klicem na številko 180 in prislonitvijo mobilnega telefona k čitalniku in zapisovalniku.
Od 6. oktobra 2021 dalje bo pri plačilih z VALÚ Moneto za tiste uporabnike, ki ne uporabljajo aplikacije VALÚ, na urbanomatih obvezna uporaba varnostne kode PIN. To pomeni, da bodo ti uporabniki morali po novem ob vsakem plačilu na urbanomatu vnesti kodo PIN. Navodila za plačilo se bodo uporabniku sproti izpisovala na urbanomatu.
Kodo PIN si uporabniki nastavijo sami z ukaznim nizom *134*želeni PIN#.
Za uporabnike, ki za plačevanje že uporabljajo aplikacijo VALÚ, ostaja postopek plačila nespremenjen. Plačila z aplikacijo VALÚ so zaščitena z varnostnimi elementi same aplikacije, zato dodaten vnos PIN-a v tem primeru ni potreben.
Za enostavnejše in hitrejše plačevanje predlagamo uporabo aplikacije VALÚ.
Za pomoč smo vam na voljo na telefonski številki 080 6077.