Dodatne informacije za potnike
Mnenja potnikov
Vsako vaše mnenje ali pobuda sta pomembna za naše podjetje, ker lahko na ta način storitve izboljšujemo.
Vaše cenjeno mnenje ali pobudo nam lahko posredujete na več načinov:
-
prosimo, izpolnite anketni vprašalnik zadovoljstva uporabnikov LPP ali
-
pokličite na brezplačno telefonsko številko 01 582 2 582 in podajte svoje mnenje
-
pošiljite nam elektronsko sporočilo na mail@lpp.si
-
preko Knjige pohval in pritožb, ki je na voljo v Potniškem centru LPP na Slovenski cesti 56, na Bavarskem dvoru
Pomembno je, da pri posredovanju vašega mnenja vključite informacijo:
- uro dogodka
- datum in kraj dogodka
- številko linije
- registrsko številko avtobusa
- in ali želite tudi povratni odgovor
- naslov vaše elektronske pošte
Vsak dogodek brez izjem s pomočjo navedenih podatkov ustrezno preverimo in po potrebi ukrepamo.
Mnenje ali pobuda o voznih redih, obvozih, spremembah linij in novostih v podjetju
![ISO 14001:2015 potrjuje vzpostavite in vzdrževanje sistema vodenja s področja ravnanja z okoljem](https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/files/styles/100xauto_certifikat/public/images/certificates/14001_1.gif?itok=RVifeKOQ)
![OHSAS 18001 je britanski standard za varnost in zdravje pri delu in sistem za upravljanje varnosti. Njegov namen je, da bi vse organizacije, ki jih uvedejo uveljavljale varnost in zdravje pri delu. Splošno je OHSAS 18001 najbolj priznani svetovni standard za varnost in zdravje pri delu in sistem za upravljanja varnosti.](https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/files/styles/100xauto_certifikat/public/images/certificates/bv_cert_iso_45001_ukas.png?itok=dNbTCHSH)
![ISO 9001:2015 potrjuje vzpostavitev in vzdrževanje sistema vodenja kakovosti](https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/files/styles/100xauto_certifikat/public/images/certificates/9001_1.gif?itok=dNG9zrP3)